Direktlänk till inlägg 13 april 2011

2011-04-10

Av Eva - 13 april 2011 09:41

Manne hade tappat en sko i veckan så det blir lika soft som vanligt..Gunnar kommer på måndag och skor han. Elin red iaf rätt länge på ridbanan och han var rätt pigg skakade mycket på huvudet så allt hår kom på mig hela tiden...grrrr

En ny häst kom till stallet och traktorn hade kört in i deras staket pinnar så det hände ju en hel del i deras värld denna dag!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 29 april 2013 17:48

Länge sen jag uppdaterade nu..Äntligen är snön väck och vi kan rida i skogen igen! Nu har vi en ny medryttare som heter Anette hon rider än så länge en dag i  veckan dom verkar trivas jättebra ihop ! Elin har oxå börjat rida igen även utan ledare...

Av Eva - 7 juni 2012 19:00

Hjälp..Manne är svullen i ett bakben . Det har typ aldrig hänt förut.Han har en lös sko så jag hoppas det hänger ihop imorgon kommer Gunnar och skor han får se vad han tror.   ...

Av Eva - 12 maj 2012 18:13


Nu äntligen har jag varit i stallet och hälsat på Manne man med vår nya familjemedlem Lova! Tog med mig Per, Lova och lite fika och så lyckades vi tajma in Eva också. Vart lite hälsning på Manne, alltid nåt. Lova sov sig igenom besöket, men Manne...

Av Eva - 28 februari 2012 09:56

Nu är Manne hemma igen..för gott förhoppninsvis! Om inte framtida försäljning av wedan ställer till det för oss..?! Vi promenerade ner från Stina i slutet på januari. Fick sällis hela vägen av Stina sen kom Victoria till häst och mötte upp oss vid ...

Av Eva - 6 januari 2012 19:55

Fruktansvärt länge sen jag uppdaterade här.. Manne är kvar på Sågen och verkar vara ok. Går lite illa men det är knöggliga hagar så jag hoppas det är anledningen.Han går med en äldre nordis vallack för närvarande ,Aslak. Han är rätt trist men den s...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik

Mannes gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards