Alla inlägg under mars 2011

Av Eva - 31 mars 2011 10:12

Lite dåligt med uppdateringar här men det händer inte så mycket..underlaget är jättedåligt isen börjar spricka upp och tjällossningen gör sitt..

Idag kunde iaf Elin rida så hon blev nöjd..underlaget är perfekt runt Jambs hage..Manne är nöjd med uppgiften tycker säkert det är precis lagom med lilla Elin på ryggen och få strosa runt utan krav på sig!!

Av Eva - 1 mars 2011 09:21

Smet från jobbet och hann ut en sväng innan mörkret kom.

Vi tog en tömkörning mot veterinären och tillbaka. Vart mycket övning i att stanna och faktiskt stå stilla till jag sa att det var ok att traska vidare igen. Först ringde jobbtelefonen, då fick Manne stå stilla. Sen lyckades jag tappa ena vanten, då övade vi på att både svänga och stå stilla och gå dit jag ville :). Sen ringde det igen, stanna igen. Sen vart vi faktiskt inte mer avbrutna, men vi övade ändå.

Han var jätteduktig till slut och stod verkligen stilla utan att vare sig vända sig eller vilja gå vidare. Vart snarare tvärtom, han stod kvar fast jag ville vidare. Kanske för att det var skönt att bli kliad på baken i pauserna..


den fina rumpan

  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik

Mannes gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards